Peste 10 milioane de persoane au văzut campania BT & Simona Halep la televizor, în Europa

05 Decembrie 2019 Timp de citire 1:00 minut

De 1 Decembrie – şi nu numai – Banca Transilvania şi Simona Halep au lansat un mesaj comun difuzat internațional, în special în țările cu comunități mari de români, prin intermediul unei campanii multimedia de anvergură, derulată în special la televiziuni din România, Italia şi Spania, precum şi în social media. 

Rezultatele sunt peste aşteptări:

  • Peste 10 milioane de persoane au văzut campania la televiziuni din Europa (6,2 milioane în Italia și 4,3 în Spania).
  • Reach online: 16 milioane persoane din Spania și Italia au văzut proiectul. Plus 7 milioane în România, unde campania este în derulare.
  • YouTube şi Google: aproape 2 milioane de persoane au văzut campania în Italia şi Spania. Pe YouTube România sunt aproape 1 milion de views.
  • Reach Facebook: 3,5 milioane de persoane.

Prin intermediul Simonei Halep, mesajul a ajuns în țări cu mari comunități de români, pentru a afla cât mai multă lume că 1 Decembrie este Ziua Națională a României.

Multimedia: Video Italia, Video Spania, Video România, Video Internațional.

Ți-a plăcut acest articol?
2
0

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.