Redesign BT Pay: All in one
17 ianuarie 2023 Autor Laura Petrehuș Timp de citire 4:00 minute
BT Pay a trecut printr-un redesign, gândit să facă aplicația cât mai intuitivă pentru utilizatori și cât mai aliniată noilor tendințe de design.
Ceea ce ne-am dorit a fost o interfață cât mai simplă, dar care să encapsuleze de la prima interacțiune toate functionalitățile principale ale aplicației, așa încât utilizatorul să găsească rapid informația de care are nevoie. Noua interfață este mult mai scalabilă pentru că structura a fost gândită să încorporeze în viitor toate funcționalitățile de care o persoană are nevoie pentru a face banking la distanță, doar având telefonul la îndemână. Şi BT Pay 😊.
Te luăm într-o călătorie despre ce a însemnat redesign-ul BT Pay, despre motivele principale pentru care structura aplicației a fost regândită, pentru a veni cu noua versiune de design a interfeței:
- Să pregătim interfața super-app-ului pentru a putea încorpora cât mai multe functionalități utlile pentru clienții BT;
- Să avem un design cât mai atractiv pentru interfață, în linie cu trendurile, dar cu focus mare pe conținut și informații, precum și cu posiblitatea de a integra în viitorul apropiat opțiunea dark mode;
- Să fie cât mai simplu pentru un utilizator să facă operațiuni de bază, cum ar fi: plăți la comercianți, vizualizare sold, transfer de bani, plăți facturi, detalii card etc., unele fiind “ascunse” în varianta inițială și de aceea au fost aduse pe ecranul de pornire.
Ce își doresc utilizatorii. Empatie în tehnologie
Ne-am pus de fiecare dată întrebările: Ca utilizator de BT Pay și client al Băncii Transilvania, de ce am nevoie cel mai mult în app și de ce folosesc aplicația?
Soluția prin design
Noul design rezolvă mai simplu și mai rapid următoarele:
- Functionalitățile cele mai utile (Transfer, Transfer prin IBAN, Transfer între carduri, Istoric tranzacții, Detalii card, Retrage numerar, Setări card, Plată facturi etc.) se gasesc în home-screen-ul BT Pay.
- Funcționalitățile sunt evidențiate prin icon-uri specifice, uniformizate prin stil și cromatică.
- Una dintre cele mai folosite funcționalități, transferurile din app, sunt evidențiate separat – Transfer pe baza numărului de telefon, prin IBAN și între carduri –, așa încât modalitățile prin care un user dorește să inițieze un transfer să fie foarte intuitiv.
- Anumite funcționalități care vizează aplicarea pentru un card de credit, majorarea liniei de credit pentru cardurile de credit deținute, aplicarea pentru overdraft, dar și functionalități complementare bankingului - Premii în mișcare, Donații etc. – apar sub formă de box-uri, iar navigarea este prin swipe.
- Ierarhie vizuală.
BT Pay design goals
- User experience (UX Design): user-friendly prin ușurință sporită în navigare, să fie mai intuitivă, ajutată de elementele de design;
- User interface (UI Design): look and feel good prin conceptul vizual, culori, coerență, toate să ajute utilizatorul să găsească rapid ce dorește;
- Să ajute utilizatorul să descopere mai multe despre bankingul prin telefon;
- Să contribuie la formarea de comportamente noi;
- Să contribuie la educația financiară și digital și la incluziune financiară;
- Să contribuie la creșterea numărului de clienți digitalizați ai Băncii Transilvania.
UX transformation: creșterea ratingului în app store
Rating-urile în AppStore & GooglePlay Store au ajuns la 4,8 din maxim 5.
BT Pay – pentru banking de zi cu zi
Aplicații avem cu toții în telefon. Unele favorite, super-apps, pe care le folosim în fiecare zi. Una dintre aceste aplicații este BT Pay, care a contribuit în decurs de 5 ani de la lansare la formarea de noi comportamente și la gestionarea mai bună a banilor și a cardurilor, toate prin telefon.
Alte articole
24 OCTOMBRIE 2024
07 OCTOMBRIE 2024
13 AUGUST 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.